reklama

Prečo sa stále usmievam?

Veľa ľudí sa ma často pýta ako je možné, že mám stále úsmev na tvári? Úsmev je pre mňa prirodzený, je to nevyhnutný doplnok, ktorý stále nosím so sebou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Hovorí sa, že úsmev je ten najlepší make up, aký si môže žena dať, navyše je zadarmo! Myslím si, že to platí na 100 %. 

Usmievam sa hlavne na tých, ktorí mi dávajú na úsmev dôvod. No nemám problém sa usmiať aj na cudzích ľudí. Ide to samo, automaticky, podvedome. Sama vnímam ako dobrý signál, keď sa na mňa usmeje cudzí človek. Myslím, že úsmev odbúrava strach a neistotu z neznámeho. Nemali by sme sa báť usmievať sa. 

Niekedy však mám pocit, že sa ľudia zabudli usmievať. Najmä naše krásne Slovensko je typické negativizmom a je plné zachmúrených ľudí ktorí nemajú na úsmev čas. Málokto vám venuje úprimný úsmev len tak, lebo chce. Potom mám pocit, že niečo nie je v poriadku asi so mnou. Avšak existujú výnimky, ktoré, keď stretnete hneď máte krajší deň. Svojim úsmevom Vám zlepšia deň a darujú kúsok pozitívnej energie, ktorú potrebuje každý z nás. Aj ja sa snažím byť tým človekom, ktorý druhému spríjemní deň,aj keď len takou maličkosťou ako je úsmev :) 

Nikola Kozáková

Nikola Kozáková

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študentka masmediálnych štúdií v Košiciach, milovníčka literatúry, filmov, športu, cestovania a módy Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu